علل و درمان گرفتگی عضلانی در نارسایی کلیه ناشی از دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

گرفتگی عضلانی یکی از عوارض شایع دیالیز است، آن را برای حدود 20٪ از آن را به حساب و آسان در میان سالمندان و بیماران کم آبی در اواسط و یا بعد از دیالیز رخ داده است. این را درد بیشتر به افرادی که از نارسایی کلیه رنج می برند، به طوری که مردم به دنبال روش هایی را برای حل این مشکل. اگر می خواهید به سرعت آن را می دانم، شما می توانید با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم چت.

به منظور ارائه درمان دقیق تر، شما نیاز به دانستن علل به وضوح. اگر اولترافیلتراسیون بیش از حد و بیش از حد سریع، زباله در بدن مانند کراتینین و نیتروژن اوره خواهد شد در یک زمان کوتاه تخلیه، بدن می تواند به تغییرات متناسب و موجب گرفتگی عضلانی. به طور عمده سه علل فوق العاده تصفیه بیش از حد و خیلی سریع اتفاق می افتد، آنها خوردن بیش از حد، نوشیدن بیش از حد و کفایت دیالیز. اگر می خواهید برای حل این مشکل، شما نیاز به کنترل مصرف غذا و آب، مهم تر چیزی است که دیالیز در زمان است که می تواند به شما دیالیز کافی اطمینان حاصل شود. اگر شما از فشار خون بالا، نارسایی قلبی رنج می برند و یا تورم، شما نیز باید مصرف نمک را کنترل کنید. علاوه بر این است که شما نیز باید با توجه به وزن خود را که ممکن است کفایت دیالیز وادار به پرداخت. اگر شما نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد این، شما می توانید پیام را ترک و یا دکتر آنلاین ما مشورت کنید.

به منظور کاهش درد بیماران مبتلا فرم دیالیز، شما نیاز به انجام اقدامات پیشگیری در پیش است. در مرحله دوم، شما نیاز به نظارت بر تغییر در طول درمان است که می تواند کمک به بیماران درد کمتر رنج می برند.

اگر شما هر گونه کمک نیاز دارید در تسکین درد ناشی از نارسایی کلیه یا دیالیز، شما می توانید به ما ایمیل، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند. ایمیل ما:kidney-treatment@hotmail.com

http://www.kidney-treatment.org/dialysis/1217.html

 





:: برچسب‌ها: دیالیز، گرفتگی عضلانی به علت دیالیز، نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: